دریای حکمت

مناظره پیامبر و شیطان

شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۲۵ ب.ظ
شیطان به رسول خدا گفت: من طاقت 6 خصلت در آدم هارا ندارم!     

1وقتی به هم می رسند سلام می کنند.

2باهم مصاحفه(روبوسی)می کنند.

3برای هر کاری انشاالله می گویند.

4از گناه استغفار می کنند.

5ابتدای هرکاری بسم الله می گویند.

6 تا نام حضرت محّمد را می شنوند صلوات می فرستند.

پس اگر می خواهی پوزه ی شیطان را به خاک بمالی این 6 کار را انجام بده و به دیگران هم توصیه کن

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۵/۱۸
  • ۲۷۹ نمایش
  • مهدی

انشاالله

شیطان

طاقت

پیامبر

نظرات (۲)

  • مهدی زارع نژاد
  • سلام دوست گلم واقعا وبلاگت خیلی خیلی عالیه.
    و از بهترین وبلاگ هایی بوده که تا حالا دیدم.همه مطالبشو دونه به دونه خوندم.
    لطفا به وبلاگ منم یه سری بزن و هر چند تا میتونی نظر بذار.
    راستی اگه با تبادل لینک موافقی بهم خبر بده.
    من چشم به راهت هستم یا علی خدافظ
    http://nedayefazilat.blogfa.com/
  • مامان شروین
  • سلام دوست گلم واقعا وبلاگت خیلی خیلی عالیه.
    و از بهترین وبلاگ هایی بوده که تا حالا دیدم.همه مطالبشو دونه به دونه خوندم.
    لطفا به وبلاگ منم یه سری بزن و هر چند تا میتونی نظر بذار.
    راستی اگه با تبادل لینک موافقی بهم خبر بده.
    من چشم به راهت هستم یا علی خدافظ
    http://shervin2013.blogfa.com/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی