دریای حکمت

دعای امام سجاد (ع) درحق فرزند

سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۳۳ ب.ظ

پروردگارا فرزندانم را باقی بدار و آنهارا برای من صالح گردان و من را به وجود آنها بهرمند و کامروا ساز..

الهی عمر آنهارا برایم طولانی گردان و خردسالشان را برایم پرورش ده و ضعیف شان را قوی و نیرومند و بدن هایشان و دینشان و

اخلاق شان را برای من سالم بدار..

الهی آن هارا محب و دوستار من قرار ده و فرزندانم را مطیع من قرار ده و مخالف با امر من و خطا کار در حق من مگردان..

ای خدا مرا در تربیت فرزند و ادب آنها،و نیکویی و احسان در حق آنهایاری بفرما..



                                                                                                                            بخشی از صحیفه سجادیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی